torstai 23. toukokuuta 2013

Kolmosissa

kuva Essi Saarela

kuva Essi Saarela
Zelda lähti mulle viime sunnuntaina näyttämään, ettei se meno kolmosissa ole ollenkaan niin pelottavaa ja kauhistuttavaa, mitä aina kuvittelen. No, testikokeilu meni juuri niin kuin pitikin eli rataantutustumisessa jo tajusin, ettei se meille Oodin kanssa mikään mahdottomuus ois ollenkaan, ei yhdelläkään kolmella sunnuntaina kokeillusta radasta. Zeldan kanssa mainetta ja kunniaa ei tullut, mutta meillä oli kyllä molemmilla tosi kiva päivä :) Tuolla treenimäärällä (LUE: niin millä treenillä?) olin erittäin tyytyväinen meidän menoon virheistä huolimatta ja tulipahan opittua, ettei kaikki korjaile mun virheitä sitä tahtia mitä Oodi ;)

Eka rata Zeldan kanssa kolmosissa

Kepit oli aivan mahtavat ja alku ylipäänsä tuntui hyvin sujuvan. Sen jälkeen luotin liikaa oodimaiseen tyyliin hakea esteitä ja etenkin putkia ja pakka levisi. Plan B:t ei myöskään toimi samalla lailla kuin Oodilla eli jos homma menee puihin, ni sinne se sit kanssa menee :D Mutta menköön, kivaa oli!

Hyppäri Zeldan kanssa

Tää rata ois ollut suhteellisen sujuvaa kaarroksista ja yhdestä riman tiputuksesta huolimatta, mikäli olisin muistanut valssata ekan putken jälkeiselle esteelle. Se ei paljoa siinä auta seistä töröttää, että mites nyt ja Zelda ei taaskaan lämmennyt mun pelastusyritykselle ;D Kuudes startti samaisena viikonloppuna oli selvästi mulle jo liikaa ..

Iso kiitos Sussulle Zeldan lainasta! <3 Huippua oli liidellä Zeldan kanssa, menen mielelläni toistekin! :) Ja mikä parasta, mun ei enää tarvia pelätä niitä nollia Oodinkaan kanssa. Katsotaan, mitä tulevat kisat tuovatkaan tulleessaan ..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti